marți, 12 februarie 2008

Rosia s-a copt


În cele din urmă, roşia care a răsărit singură lângă o floare dintr-un ghiveci a ajuns la coacere. E adevărat că nu a crescut prea mare dar important este că s-a copt.
După ce i-am făcut poze am tăiat-o pe jumătate şi era foarte zemoasă. A fost o plăcere pentru Lorena să o mănânce. Acum o aşteaptă pe cea mică să se coacă, crezând că va creşte şi aceasta mare. Dar a doua roşie nu a mai avut putere să se dezvolte şi a început deja să se coacă aşa cum este, mică. Probabil că nu va fi gustoasă ca cealaltă.
Pentru noi a fost interesant că în luna februarie am avut o roşie care s-a copt în mod natural, chiar dacă a crescut în ghiveci.



2 comentarii:

  1. ce fain!am luat si eu seminte de castraveti si rosii pitice, pentru ghiveci, vreau sa incerc nitzica legumicultura de balcon :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Când locuiam în Bucureşti şi eu am făcut o mică recoltă de roşii şi castraveţi, pe balcon. Cineva mi-a dat atunci o idee pentru cultivarea castraveţilor pe verticală pentru economie de spaţiu. Un sac de folie plastic mai groasă se umple cu pămant si se fac găuri de jur împrejur la distanţe mai mari. Se pun 1 - 2 seminţe de castraveţi să răsară în pahare de plastic si apoi se pun cu tot cu pământul din pahar în gaurile făcute în sac. Deasupra, la gura sacului se mai plantează 2 - 3 fire de castraveţi. Udarea se va face numai deasupra la gura sacului si apa va ajunge şi la cei mai de jos.

    RăspundețiȘtergere