sâmbătă, 9 august 2008

Premii primite de la Irina si Marilena

Astazi am primit de la Irina două premii - "pentru minunatele fotografii şi informaţii despre plantele din grădina ei" - zice ea.

1. Premio A la Luz Interior


2. Premio Brillante webmws-award 2008

Clic pe poze pentru detalii.


Am fost plăcut surprinsă şi îi mulţumesc pentru aceste premii şi aşa cum cer regulile acestora, le voi da şi eu altor persoane care m-au încântat cu blogurile lor:

- Elena Valentina - pentru blogul ei cu un design deosebit de frumos;
- Răsvan Cristian - pentru "condeiul" său plin de talent şi umor;
- Daniel Branzei - pentru informaţiile bogate oferite pe blogul său;
- Doru Ted Pope - pentru citirea pe blogul său a Bibliei într-un an;
- Dan Harabula - pentru articolele bune postate;
- Dănuţ Mănăstireanu - pentru publicarea dosarului său de la securitate; atingerea celei mai spinoase probleme din cultele evanghelice;
- Ciprian S. - pentru variaţia temelor de pe blogul său;
- Emanuel Conţac - pentru critica pe text biblic;
- Simplul gand - pentru gândurile frumoase;
- Pe scara cerului - pentru subiectele interesante;
- Kairos - pentru misiunea transculturală pe care o promovează;

Update.
Acum am văzut că am primit aceste premii şi de la Marilena pentru care îi mulţumesc şi ei.
Am mai adăugat câteva bloguri în lista de sus.

Un comentariu:

  1. De-abia astazi am vazut ca am primit acele 2 premii de la tine...:)fiind incepatoare in cele ale blogului...nu ma asteptam,dar iti multumesc frumos ca te-ai gandit la bloguletul meu...:)Multe binecuvantari tie si familiei tale!Doamne ajuta!:)

    RăspundețiȘtergere