miercuri, 18 februarie 2009

O carte de consiliere pentru femei

Editura Agape din Făgăraş a tipărit cartea "Consiliere la masa din bucătărie" Un ghid biblic şi practic pentru femeile care ajută alte femei scrisă de Muriel L. Cook şi Shelly Cook Volkhardt, mamă şi fiică.
Este o carte bazată pe Cuvântul lui Dumnezeu, din care avem ce învăţa pentru a putea fi de folos semenelor noastre atunci când au nevoie de ajutor.




"... am început să înţeleg că aceste femei nu aveau nevoie de sfatul meu, şi nici eu nu eram capabilă să le ofer ceea ce doreau. Ceea ce aveau ele nevoie erau răspunsurile lui Dumnezeu la strigătele inimilor lor.
Ştiam că într-o zi voi sta înaintea lui Dumnezeu şi voi da socoteală pentru ce le-am încurajat pe alte femei să facă. Aşa că am început să caut remediile Lui pentru poverile oamenilor. Ştiam că dacă trebuia să-i ajut pe cei care veneau la mine, trebuia să fiu capabilă să aplic Cuvântul lui Dumnezeu la situaţiile lor. Biblia are răspunsuri concrete şi principii fundamentale pentru felul în care trebuie să trăim."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu