miercuri, 10 martie 2010

Martie - cu multa zapada

Calendaristic este primăvară, știm aceasta. Totuși afară ninge. Toată grădina este sub mantie albă. Ce e drept nu o mantie goasă. Atât cât să fie acoperite plantele abia răsărite. Numai narciselor li se văd vârfurile frunzelor pentru că sunt viguroase și greutatea zăpezii nu le-a culcat.
Dar eu știam că acolo sub pătura albă sunt flori înflorite (primulele și clopoțeii-leucojum vernum).
Așa că astăzi le-am scos de sub zăpadă să le fac poze.
Oricum s-a așezat alt strat de zăpadă peste ele, că ninge în continuare.


4 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt pozele! Micuţele floricele...mult frig au mai îndurat anul acesta. La noi a nins şi în această seară! E totul alb afară... Mai, mai că-mi vine să cânt...colinde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex asa e, sa speram ca frigul le caleste (si pe noi).
    In ciuda zapezii din seara aceasta iti doresc o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt primulele :). Tot asa galbene avem si noi, deocamdata in casa pe pervaz, dar sper sa le pun afara in gradina cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Huni, cand le-am cumparat, anul trecut, si eu le-am tinut in ghiveci mai multa vreme ca erau frumoase. Dar dupa o vreme am vazut ca pareau "obosite" si m-am grabit sa le pun in gradina sa lu le pierd. Dupa aceea si-au mai revenit un pic.
    Dar testul adevarat al lor a fost de fapt iarna aceasta grea. Si vad ca l-au trecut.
    Iti doresc succes.

    RăspundețiȘtergere