luni, 16 decembrie 2019

Gainile Kabir

Cand am fost in piata sa iau pui, nu doream neaparat aceasta rasa - nici nu stiam ce fel de rasa este. Insa au fost cei mai vioi pui din toata piata si aratau si frumos. Nu am stat pe ganduri decat sa-mi socotesc cati sa iau. Douazeci dintr-o data. Acum sunt mari si am intrat in iarna cu 15 gaini sanatoase.





Nu le voi forta organismele dandu-le apa calda pentru a face oua, iarna este grea pentru fiecare din noi. Asa ca abia astept sa vina primavara si sa inceapa sa oua ca sa am o imagine completa asupra rasei. Daca nu sunt multumit, le mutam in frigider si luam altele. Personal prefer Speckled Sussex (gaini blande, foarte frumoase si bune ouatoare - rasa britanica) si Gat Golas de Transilvania (gaini mari, frumoase, in special de carne, dar oua satisfacator - rasa romaneasca). 

La cotetul lor le-am atasat recent trei cuibare exterioare, dupa modelul din West. Doar ridici capacul si aduni ouale fara sa fii nevoit sa intri in cotet pentru asta. Comod si curat. Sper sa nu ma dezamageasca - adica sunt sigur ca sunt gaini...





Si bine inteles, obligatoriul ou de lemn, pentru a obisnui gainile cu natura lor... pasareasca, fara a le da totusi sansa de a gusta unul proaspat. A propos, are cineva un balot de paie de vanzare? :)


Cam atat, asteptam sezonul verde si cald!

Edit: Ha! Tot azi (la data scrierii articolului) am luat si primul ou?!


2 comentarii:

  1. Sa aveti succes in tot ce faceti, se vede ca faceti cu mare drag si tot ce este facut asa da roade foarte bogate (va spun din experienta :) ) Bafta!

    RăspundețiȘtergere