duminică, 16 decembrie 2007

Pastrama de miel cu busuioc

Pentru 1 kg. carne de miel, se vor folosi:
- 100 ml vin alb;
- 200 g pastă de tomate;
- 2 căpăţâni de usturoi;
- 1 lingură piper boabe;
- 3 sau 4 foi de dafin;
- busuioc, măghiran, sare şi piper măcinat după gust.

Carnea spălată şi porţionată se va pune în sosul făcut din: usturoiul curăţat şi pisat amestecat cu vinul, foile de dafin, piperul boabe, pasta de tomate, la care se adaugă după gust sare, busuioc, măghiran şi piper măcinat. Se va lăsa carnea în acest sos timp de trei zile, la rece. Se va scoate apoi carnea şi se va împacheta în hârtie absorbantă pentru bucătărie după care se va pune pe grătarul încins, timp de 30 - 35 minute.
Poftă bună!

8 comentarii:

  1. wow.... mi-a lasat gura apa...niagara se scurge printre papilele mele gustative...

    pacat ca lucica mea nu gateste miel si oaie...mmmm ce bine ar fi fost daca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai mă liniştit că nici a mea nu găteşte aşa ceva, aşa că salivăm împreună.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. cristiano_77 spunea:

    "Ma baieti, ce [cenzurat] daca ele nu vor sa gateasca, gatiti singuri."


    Scuze cristiano_77, Blogger nu ofera posibilitatea de a edita ulterior mesajele ca sa-ti pot sterge cuvantul nepotrivit pentru acest blog. Singura solutie a fost sa-l sterg si sa-l postez modificat.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am taiat pastrama bucati mici si le am pus in tigaie cu ulei si vin rosu.un pui de mamaliga si un pahar cu vin.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim iti doresc pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. am sa incerc reteta sa vad cum va fi

    RăspundețiȘtergere