joi, 20 decembrie 2007

Produse naturale din gradina mea


În grădina noastră am hotărât să cultivăm legume fără chimicale. Şi în fiecare vară - toamnă fac dulceţuri, compoturi, zarzavaturi, salate, murături şi alte preparate pentru iarnă, fără conservanţi. Am ales să procedăm aşa, că destul suntem înfundaţi cu tot felul de E-uri în toate produsele din magazine. Singura dezamăgire (imensă) este că în România nu se mai găseşte sare naturală. Toată sarea, deci şi cea grunjoasă recomandată pentru murături si conserve pentru iarnă, este tot iodată. Pentru că aşa au decis guvernanţii noştri, (prin Hotărâre de Guvern) să se facă experiment pe o ţară întreagă în această privinţă. Iar Comunitatea Europeană închide ochii la asemenea abuz al libertăţii românului de a decide fiecare pentru el, ce fel de sare să consume. Dar ce zic eu că ”închide ochii”? Acesta este unul din multele preţuri pe care amărâtul de român trebuie să le plătească datorită marelui ”favor” al aderării la Comunitatea Europeană. Adică să se facă experimente pe el, pe bietul român.
În timp, voi posta şi reţetele după care eu prepar aceste bunătăţi, fără conservant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu