vineri, 31 iulie 2009

Nectarinele

Este al doilea an de când nectarinul a început să rodească. În primul an numai două - trei au ajuns la coacere, pe când anul acesta sunt mai multe. Dar a avut aceeași problemă. Primăvara este plin de flori, apoi apar fructele mici și începe ”bășicarea”. Sunt afectate unele frunze, fructe sau chiar mlădițe.
Dar așa cum spuneam anul acesta au rămas mai multe și au crescut mari. Sunt roșii dar încă nu sunt coapte bine, bine. Cel puțin o săptămână vor mai sta în copac.


4 comentarii:

  1. Mneami mneami...e minunat ce vad eu aici si desi e tarziu as manca una cu mare placere.....Felicitari Lia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur Elena cu bucurie te poftesc sa servesti.
    Noi inca ne mai minunam ca a rasarit singur si pe deasupra mai face si roade atat de bune.
    Multumim Domnului pentru tot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Culmea...si ai mei nectarini sufera de aceeasi boala. Ii spal cu apa de citeva ori si isi mai revin...cad frunzele rele si isi vad de drum...

    Gustoase fructele...Ce minunatii ne-a lasat Dumnezeu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Rodica isi mai revin dar raman fructe mai putine dupa ce le trece boala asta. De fapt nu le trece ca anul urmator apare iar.
    Am citit ca partile afectate trebuie taiate si arse pentru ca boala se transmite si la alte plante.
    Eu nu vreau sa stropesc pomii cu chimicale dar am sa incerc o metoda ecologica sa vad daca functioneaza.
    Am sa pun la macerat urzica, rostopasca si pelin apoi am sa stropesc pomii afectati cu aceasta solutie.
    Voi incepe din toamna si voi continua primavara.

    Oricum fructele ramase sunt delicioase si-i multumim lui Dumnezeu pentru toate.

    RăspundețiȘtergere