vineri, 11 ianuarie 2008

Grea iarna pentru florile mele!

E frig straşnic afară! Geamurile au înflorit şi ele. Promoroaca a îmbrăcat copacii ca-n descrierile pădurilor din poveşti.



E frumos, dar să nu stai mult. Florile mele din ghiveci suferă pe timpul iernii pentru că nu am spaţiu suficient pentru toate, să stea la lumină şi căldură. Câteva dintre ele sunt la căldură dar nu au suficientă lumină. Oricum a fost grea alegerea, pe care să le pun la caldură si pe care sa le las pe hol.
Lămâiul

Ficusul

Au avut prioritate: lămâiul altoit, ficusul, câteva muşcate mari dar şi... o roşie, care a răsărit singură lângă o floare mică, la începutul toamnei. A înflorit şi când a venit frigul am văzut că deja facuse o gogonea. După ce am adus-o în casă i-a mai apărut una. Dar frunzele i-au cam căzut toate. Sunt curioasă să văd cât va creşte, şi dacă va avea putere să se coacă. Nu am mutat-o pentru că m-am gandit să nu o deranjez.
Roşia roditoare... iarna

Şi o muşcată vrea să înflorească, dar văd că este mai anemică floarea decât cele din vară. Ficusului îi creşte şi lui o frunză care va fi mult mai mică decât celelalte. Vom vedea în primăvară care va supravieţui.
Muşcata roşie

2 comentarii:

  1. Thank you, Lia, for your comments about my roses. I see that you like potplants. They seem to be doing very well and will keep you house looking lovely through the winter. I'm sorry I can't read what you write on your blog.

    Have a lovely day.
    'Alice'

    RăspundețiȘtergere
  2. Than you Alice,

    I like very much roses. I have plenty of them planted on my garden. Not all colors but this situation can be changed in time :) . I will take more pictures with them on summer.

    A lovely day to you too.

    RăspundețiȘtergere