joi, 7 august 2008

Piersicul surpriza

Mă minunam într-un articol mai vechi de florile unuia dintre piersicii din curte.

nectarin inflorit

Nu mică mi-a fost surpriza când am constatat că piersicul meu era de fapt nectarin. Fiind şi singurul de acest fel din grădina mea, acum este şi foarte valoros. Mă bucur că am "rezistat" îndemnurilor soţului de a-l tăia, nectarinul fiind lângă gardul vecinilor. Soţul îşi face probleme din cauza umbrei pe care nectarinul o va proiecta în curtea vecinului când se va face mare. Sper ca vecinul să aprecieze la fel de mult ca şi mine nectarinele. Dacă da, atunci voi împărţi bucuroasă roadele numai pentru a salva pomul. Sau poate voi încerca să-l replantez. Mă voi mai gândi.



3 comentarii:

  1. super cool . as lua si eu un nectarin .de unde il aveti???

    RăspundețiȘtergere
  2. A rasarit singur din samburii aruncati in gradina.
    De aceea am crezut la inceput ca este piersic, nu ma asteptam sa fie nectarin.
    Puteti incerca la fel, plantand samburi de nectarine coapte bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cat timp a rasarit nectarinul, dupa ce au fost aruncati samburii in gradina?

    RăspundețiȘtergere