duminică, 14 decembrie 2008

Husa roz, pentru Biblie

O prietenă a mea a văzut pe blog husa pentru Biblie şi mi-a zis că ar vrea şi ea una la fel, dacă ştiu pe cineva care le face. Cum ştiam că nepoata mea de la care o aveam eu nu mai lucrează din lipsă de timp, m-am oferit să i-o fac eu. Aşa ca am cumpărat aţă de culoarea roz, aceasta fiind preferinţa ei, şi am început să lucrez.

Cel mai bine se lucrează cu Biblia lângă tine ca să poţi face măsurătorile necesare, dar în acest caz eu am lucrat numai după măsurătorile făcute de prietena mea, pentru că locuim foarte departe una de cealaltă. Sper să se potrivească.

Am lucrat într-un singur fir iar la toarte am pus firul în două pentru rezistenţă.



Aici este deja gata. Dar proba o va face prietena mea când va ajunge la ea husa.

Din cantitatea de aţă cumpărată atât a mai ramas. Eu am preferat ca să folosesc la toarte bobine întregi pentru a nu fi nevoie să fac nod; firul fiind în două, era gros şi nodul ar fi fost prea mare, deci inestetic, chiar dacă îl ascundeam în lucrătură.
Detaliile acestea le-am prezentat in ideea că poate cineva vrea să ştie câtă aţă trebuie cumpărată pentru o husă.

Up date:
Prietena mea a primit deja husa şi se potrivesc dimensiunile exact. Mă bucur foarte mult şi-i doresc să o poarte sănătoasă.

8 comentarii:

  1. Da, ce faina:) Dumnezeu sa iti rasplateasca efortul depus si inima nobila. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Niko, Eliza, multumesc!
    Va doresc sarbatori binecuvantate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Liuta esti foarte harnica. Multumesc de idee. Ti-as trimite o poza cu ce fac eu acum dar nu stiu cum. Fii binecuvintata. Marioara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Marioara poti pune poza intr-un album picasa si o pot vedea acolo. Iar daca nu ai cont la google se poate si pe email.
    Domnul sa te binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu ma-ntelegi gresit... nu vreau sa ma laud. Mi-a placut ideea si-am 'imprumutat-o' rapid. Si... daca iau sa si dau ceva. Acum mi-e baiatul acasa si mi-arata cum sa ti-o trimit.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna! Vad dupa data comentariilor ca nu e recent articolul. Lia, imi place foarte mult ce vad aici. Imi doresc si eu o husa pt Biblie mai originala, mai ales ca momentan stocurile sunt epuizate cam la orice fel de husa. Problema e ca nu stiu sa fac asa ceva. Te mai ocupi cu asa ceva? Ai putea face asta contra cost? Cat ar valora daca da.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim da nu e recenta postarea. Daca doresti putem discuta pe privat daca imi trimiti mailul tau intr-un comentariu (bineinteles nu-l voi publica).

    RăspundețiȘtergere