marți, 10 martie 2009

Primula galbena

Zilele acestea mi-am cumpărat o primulă de culoare galben intens. Îmi doream de mult să am şi această culoare. Când am cumpărat-o avea un ghiveci mic de tot şi cum am ajuns acasă am schimbat-o într-un ghiveci mai mare, cu pământ din grădină. Tot ghiveciul mic era plin cu radăcini. Dacă era cald afară aş fi pus-o direct în grădină dar aşa o ţin un timp pe hol unde este destul de răcoare dar nu e chiar aşa frig ca afară. Ele sunt rezistente dar cred că e totuşi prea rece pentru mutări.
Chiar dacă primele flori s-au trecut văd că îi merge bine, nu s-a ofilit şi mai are mulţi boboci. Abia aştept să se înmulţească.
Cum se va mai încalzi afară vecina mea imi dă şi alte culori: albă şi galben pal.

5 comentarii:

  1. E superbă! Câtă frumuseţe, delicateţe, culoare!
    Primulele sunt nişte flori deosebite. Într-o grădină în care abia răsar primele fire de iarbă ale primăverii, primulele sunt nişte superbe pete de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex asa este. Iarna, chiar daca nu a fost prea friguroasa, ne-a facut sa ducem dorul primaverii de aceea ne bucuram asa de mult de primele flori.

    S_ford multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa floare
    de primavara

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat si eu azi, acum de 10 min, primule galbene. Le-am pus la pervaz. Ma incanta si ma fac sa uit de....altele.

    RăspundețiȘtergere