marți, 18 noiembrie 2008

Floare rosie de cactus

Cactusul acesta al verişoarei mele, a înflorit în vară dar nu am reuşit să postez despre el atunci. Aşa am o întreagă galerie foto din care nu am putut pune pe blog la vremea respectivă, pentru că au fost multe deodata. Pe parcurs voi posta şi din acele poze chiar dacă ele au fost înflorite cu ceva timp în urmă. Ca să nu le ducem aşa de mult dorul în timpul iernii.





Aşa cum spunea şi domnul Şerban are denumirea ştiinţifică Epiphyllum oxypetalum şi face parte din familia Cactaceae.

4 comentarii:

  1. fiica mmea cea mai mare face un suc din cactus, dar nu s=din asta iti pot spune din care dupa ce o intreb, cu mar, ca sa-i faca gustul un pic mai bun si scade zaharul la diabetici.

    Floarea e tare frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. este epiphillum, care e o specie de suculenta, nu un cactus propriu zis :)

    daca o tii intr-un loc mai cald, infloreste si in decembrie, ale mele infloresc chiar la sfarsitul obiceiului, asa s-au "obisnuit"

    @anonim: sunt putine specii de cactus comestibila, cea mai cunoscuta este Opuntia, un cactus mexican, din care se prepara asa numitele "nopalitos"

    RăspundețiȘtergere
  3. e superb am si eu a facut in vare vreo 200 de flori

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa ...si eu am o floare de asta(cactus)...

    RăspundețiȘtergere