vineri, 21 noiembrie 2008

Musuroiul cu.... albine

De la o vreme Lorena a prins drag să deseneze albine. Are o agendă în care desenează ea ce vrea. Nu i-am arătat cum să facă albinele - le face aşa cum le vede ea. Şi a făcut un clan întreg, cu taţi, mame, copii şi rubedenii. Apoi a venit să-mi arate bucuroasă muşuroiul... cu albine care l-a desenat ea, cum ies ele afară din casa lor, fiecare cine este, iar la sfârşit mi-a explicat că unele dintre ele sunt agitate şi au scos acul înţepător afară.




11 comentarii:

  1. Fetita ta este talentata...eu am scris o poveste despre albinute. Am trimis-o la Casa Alba si am o scrisoare de la D-na Laura Bush...in careimi spune ca i-a placut povestioara mea...Povestea se petrece la 9/11, un fel de a explica copiilor ce s-a intimplat, si pentru asta am folosit albinutele...Sper ca sa pun cartea asta de copii impreuna cit de curind...

    Albinele au o viata fascinanta...screi-i tu ceti spune linga desenele ei...poate intr-o zi ii va folosii ca inspiratie/ nu stii niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca a si semnat... :)
    Foarte frumos si realist.Sa aiba noroc in viata si sa va bucure mereu,ca-i o dulceata de fetita.Parca era poza ei pe aici...,sau ma insel?
    Weekend frumos cu bucurii si incantare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Ce fetiţă talentată! Şi ce modele frumoase şi-a ales ea pentru desene!

    Dacă vei strange prea multe albinuţe, am să-ţi trimit un stup (tot desenat! :-) )ca să ai unde să le adăposteşti!

    Multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rodica abia asteptam sa citim povestea scrisa de tine, despre albinute. Lorena cand a auzit ca ai scris o poveste era nerabdatoare sa i-o citesc, apoi a inteles ca n-ai scris-o inca pe blog.
    Unele dintre desenele ei le-am pastrat, dar ai dreptate nu ma gandisem sa scriu langa ele si povestea tesuta de ea, la fiecare.
    Multumesc pentru sugestie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Elisa, da a semnat... Multumim pentru urari si ai dreptate erau poze cu ea pe prima pagina, dar am realizat ca punandu-i poza o expun pentru ca pe net navigheaza si oameni rau intentionati in ceea ce-i priveste pe copii mai ales. Groaznic si trist dar este adevarat. Pentru mai multe detalii citeste articolele scrise pe blogul
    http://viatalatara.wordpress.com/2008/11/05/campania-mai-bine-nu-concluzii/
    Sa fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex multumim. Intre timp ea tot a desenat la albinute ca s-au facut de-un stup. Oricum eu m-am amuzat ca ea deja le-a facut casa... un musuroi.
    Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte reusite,albinutele,felicitari fetitei,sa va traiasca si sa fie sanatoasa,are talent :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumim Ana.
    Multa sanatate iti dorim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara .ma numesc Ciprian Ardeleanu Sunt din Constanta si sunt presedintele unei asociatii de apicultori
    cum pot sa iau legatura cu d-voastra pentru mai multe detalii ,vrem sa publicam intr-o evista despre poveste si sa o si premiem
    Cu stima Ciprian
    ciprianardeleanu @yahoo.com
    0733180218

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara, puteti publica acest articol cu conditia sa specificati adresa web de provenienta. Cat despre premiu, sa fim sanatosi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim2 multumesc pentru informatii. Este bine de stiut. Anonom2 stie despre ce vorbesc.

    RăspundețiȘtergere