vineri, 13 februarie 2009

Petitie impotriva Codex alimentarius

Noul Cod va intra în vigoare pe 31 Decembrie 2009.
Iată, printre altele, ce prevede acest cod:
  • suplimentele alimentare nu se vor mai comercializa nici în scop preventiv, nici terapeutic;
  • vor fi necesare reţete pentru toate medicamentele peste o doză extrem de mică;
  • usturioul sau menta, alături de alte produse comune, vor fi considerate droguri de categoria a 3-a care pot fi comercializate doar de către marile corporaţii farmaceutice;
  • toate suplimentele alimentare ce vor apărea vor fi interzise până ce nu vor trece anumite teste prevazute în noul cod;
  • produsele modificate genetic vor fi comercializate fără avertizarea consumatorilor, nefiind necesară vreo etichetă în acest sens.
Pe lângă acestea sunt multe alte hotărâri ce atentează la libertatea omului de a decide în dreptul său. Pentru a crea impresia că este benefic oamenilor, acest cod prevede unele puncte cum ar fi:
interzicerea E-urilor sau a conservanţilor, etc. dar cine are laborator acasă pentru verificare?
De aceea s-a iniţiat o petiţie care adună cât mai multe semnături din partea populaţiei pentru a respinge acest plan periculos, de a controla sursele de hrană ale omenirii.

http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/petitie_impotriva_codex_alimentarius_care_urmeaza_a_fi_adoptat_in_decembrie_2009-p61682048.html

Pentru documentare puteţi citi mai multe informaţii la adresele de mai jos:

http://forum.realitatea.net/showthread.php?p=526097

http://www.ecomagazin.ro/codex-alimentarius/


http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=5670&lang=RO

Despre plantele modificate genetic aici

4 comentarii:

  1. Mi-i s-au facut ochii mari cind am citit despre menta si usturoi...mai, a innebunit Europa de tot!!!

    Imi amintesc ca acum citiva ani citeam despre tarile sarace din Africa si cum USA a trimis uriase cantitati de porumb ca sa-i ajute. Dar pentruca era geneticly engineered, aia l-au pus in hambare uriase si l-au lasat acolo sa putrezeasca decit sa-l dea oamenilor...care mureau de foame.
    As prefera sa maninc si eu organic tot timpul...dar daca n-am organic, prefer mincarea, foamei...si prefer sa ma lase cineva sa decid in dreptul meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am rămas cu gura căscată citind "minunile" de mai sus. Oare cine a putut să conceapă asemenea inepţii? Aş vrea să-i văd faţa, să-mi dau şi eu seama cine ne dă "directive". Măcar înainte de '89 ştiam toţi de la cine ne vin ideile "măreţe".
    Cred că mă duc să mă ..."droghez" cu puţin usturoi şi cu un ceai de mentă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Rodica vor veni vremuri grele... suntem avertizati despre ele in Biblie.

    Alex toate acestea sunt hotarate "in umbra" si marionetele fac ceea ce li se dirijeaza.
    Daca toata lumea s-ar "droga" ca tine ar fi prea multi oameni sanatosi. Daca oamenii sunt sanatosi pierd prea mult industriile farmaceutice si nu numai. Asa ca trebuie luate masuri....

    RăspundețiȘtergere
  4. GEORGETA STANESCU20 august 2009 la 05:43

    Georgeta ,NU sint de acord cu acest Codex,NU permit ca sa ni se dicteze ce sa facem cu sanatatea noastra, probabil este o politica favorabila industriei farmaceutica si in defavoarea medicinii naturiste folosite de mii de ani.

    RăspundețiȘtergere